Srečanje nadarjenih na OŠ Breg
FILMSKA DELAVNICA IN ROMSKI PLES
ALI SE ODLOČIL ZA TO DELAVNICO, KER SO BILE DRUGE ZASEDENE?
- Ne.
- Da.
ALI IMAŠ ŽELJO ITI V DRUGO DELAVNICO IN ZAKAJ (ČE JO IMAŠ)?
- Da, ker me tudi druge delavnice zanimajo.
- Da, ker me tudi druga dela zanimajo.
KAJ TI POMENI BITI NADARJEN?
- Dodatne obveznosti.
ZAKAJ SI SE ODLOČIL ZA TO DELAVNICO?
- Ker me je zanimala.
Aleks Koser, Neja Šoštar
NOVINARSKA DELAVNICA
KATJA MAJER, OŠ KIDRIČEVO
Zakaj si se odločila za to delavnico? Ker mi je všeč.
Če bi se morala še enkrat odločiti, bi izbrala drugo? Ne.
Kako se počutiš v tej delavnici? Super.
KAJA KLEMENČIČ, OŠ KIDRIČEVO
Zakaj si se odločila za to delavnico? Ker imam rada novinarstvo.
Če bi se morala še enkrat odločiti, bi izbrala drugo? Ne.
Kako se počutiš v tej delavnici? Super. Enkratno.
INES MEDVED, OŠ KIDRIČEVO
Zakaj si se odločila za to delavnico? Ker je zanimiva.
Če bi se sedaj še morala še enkrat odločiti, bi izbrala drugo? Ne.
Kako se počutiš v tej delavnici? Zanimivo.
ŠAH
JURE PERGER, OŠ KIDRIČEVO
Kje si se naučil igrati šah? Tukaj.
Zakaj te veseli igranje šaha? Ker bi se ga rad naučil.
Kako se počutiš v tej delavnici? V redu.
GAŠPER PEVEC- PODGORNIK, OŠ KIDRIČEVO
Kje si se naučil igrati šah? Na internetu.
Zakaj te veseli igranje šaha? Ker je sproščena igra.
Kako se počutiš v tej delavnici? V redu.
ALJAŽ JABLOČNIK, OŠ KIDRIČEVO
Kje si se naučil igrati šah? Doma, z bratom.
Zakaj te veseli igranje šaha? Ker zraven razmišljaš.
Kako se počutiš v tej delavnici? OK.
ZANIMIVE SPRETNOSTNE IGRE
1. vprašanje:
Zakaj si se odločil za to delavnico?
Zdela se mi je zanimiva.
2. vprašanje:
Kaj ti je najbolj všeč v tej delavnici?
V tej delavnici mi je najbolj všeč, da hodimo z žlico v ustih in na njej prenašamo jajce.
3. vprašanje:
Si se odločil za to delavnico, ker so bile druge polne?
Ne.
MONTAŽNI KIP
1. vprašanje:
Zakaj si se odločil za to delavnico?
Ker se mi je zdela najbolj zanimiva.
2. vprašanje:
Kaj ti je najbolj všeč v tej delavnici?
Da lahko po svojih mnenjih izdelujemo.
3. vprašanje:
Si se odločil za to delavnico, ker so bile druge polne?
Ne.
Doris Hertiš, 7. a; Liza Klanjšek, 5. a
IZDELOVANJE VELIKONOČNIH DEKORACIJ
1. vprašanje:
Kako se ti zdi v tej delavnici?
V tej delavnici je zelo zanimivo, počnemo veliko stvari.
2. vprašanje:
Kaj ti je najbolj všeč v tej delavnici?
Najbolj so mi všeč vrečke za velikonočne jajčke.
3. vprašanje:
Kakšne so po tvojem mnenju druge delavnice?
Precej zanimive.
4. vprašanje:
Kako to, da si ta dan namenila delavnicam?
Če že imam priložnost, jo izkoristim.
SOLARNI MLIN NA VETER
1. vprašanje:
Kako se ti zdi v tej delavnici?
Super.
2. vprašanje:
Kaj ti je najbolj všeč v tej delavnici?
Najbolj mi je všeč delo z orodjem.
3. vprašanje:
Kakšne so po tvojem mnenju druge delavnice?
Zanimive, naša pa je najboljša.
Nika Kozoderc, 7. a; Aljaž Vavken, 4. a
NOVINARSKO-FOTOGRAFSKA DELAVNICA
V naši delavnici je sodelovalo 14 učencev. Pod mentorstvom Jasne Medved in Tomaža Klajdariča smo v trojicah intervjuvali in fotografirali udeležence delavnic. Na koncu smo sestavili poročilo današnjega dne in pripravili vezni tekst za zaključek dneva nadarjenih. Dve udeleženki naše delavnice pa sta zaključno prireditev tudi povezovali.
Novinarsko-fotografska delavnica
SKOK V AVSTRALIJO
1. Zakaj si se odločil/a za to delavnico?
- Zaradi zanimanja.
- Zaradi zanimanja in ker me Avstralija veseli.
2. Kaj počnete v tej delavnici?
- Igrali smo didži bum, sedaj pa se pogovarjamo o Avstraliji.
- Spoznavamo Avstralijo, njeno kulturo ...
3. Kaj pričakuješ od te delavnice?
- Da bom nekaj novega spoznala.
- Da se bom čim več novega naučila.
KO NOGAVICE OŽIVIJO
1. Zakaj si se odločil/a za to delavnico?
- Zato, ker me zanima.
- Zaradi zanimanja in ker se je tudi sošolka odločila zanjo.
2. Kaj počnete v tej delavnici?
- Iz nogavic izdelujemo različne motive.
- Iz nogavic izdelujemo lutke.
3. Si zadovoljen/a s to delavnico?
- Da, zelo.
- Da.
ZGODOVINSKO-TEHNIŠKA DELAVNICA
1. Ali te je delavnica pritegnila ali si se zanjo odločil, ker druge niso bile zanimive?
Učenec 1: Ne, druge delavnice so bile zanimive, a ta je še posebej zanimiva.
Učenec 2: Ne, ampak me tehnika zanima.
Učenec 3: Ne, druge delavnice so bile zanimive, ampak me ta posebej zanima.
2. Ali je delavnica zanimiva? Zakaj?
Učenec 1: Ta delavnica je zanimiva, ker izdelujemo iz papirja.
Učenec 2: Da, zaradi izdelovanja.
Učenec 3: Da, ker me zanimajo takšne stvari.
3. Kaj pričakuješ od te delavnice?
Učenec 1: Uspešen konec.
Učenec 2: Da nam bo dobro uspelo.
Učenec 3: Ne veliko.
ŠPORT MALO DRUGAČE
1. Ali te je delavnica pritegnila ali si se zanjo odločil, ker druge niso bile zanimive?
Učenec 1: Da.
Učenec 2: Da.
Učenec 3: Da.
2. Ali je delavnica zanimiva? Zakaj?
Učenec 1: Da, ker je šport moja strast.
Učenec 2: Da, ker me zanima.
Učenec 3: Da, ker igramo hokej.
3. Kaj pričakuješ od te delavnice?
Učenec 1: Znanje.
Učenec 2: Znanje.
Učenec 3: Znanje.
POROČILO O SREČANJU NADARJENIH
V soboto, 27. marca 2010, smo se nadarjeni učenci odpravili na OŠ Breg. Druženja se je udeležilo 161 učencev in mentorjev iz OŠ Cirkovce, OŠ Borisa Kidriča Kidričevo s podružnico Lovrenc in OŠ Breg. Sprejel nas je ravnatelj OŠ Breg, nekaj besed pa je povedal tudi župan Občine Ptuj dr. Štefan Čelan ter ravnateljica OŠ Cirkovce ga. Ivanka Korez. Učenci in mentorji smo nato dobili navodila, kako bodo potekal dan. Delo je po delavnicah potekalo v sproščenem vzdušju, saj so bile delavnice v prvi vrsti namenjene druženju. Tisti učenci, ki so se vključili v novinarsko in novinarsko-fotografsko delavnico ter v delavnico fotografije, so obiskali različne delavnice, fotografirali izdelke in učencem zastavili nekaj vprašanj. Učenci so sodelovali še v naslednjih delavnicah: Montažni kip, Filmska delavnica, Powerpoint v angleščini, Ko nogavice oživijo, Skok v Avstralijo, Zgodovinsko-tehniška delavnica, Zabavne spretnostne igre, Izdelovanje velikonočnih dekoracij, Šport malo drugače, Šah, Romski ples, Solarni mlin na veter. Druženje smo sklenili z zaključno prireditvijo, na kateri so vse delavnice predstavile svoje delo.
Novinarsko-fotografska delavnica
Ni komentarjev:
Objavite komentar